Pamiętaj, że w celach znalezienia przyczyny błędnego działania Twojej przeróbki bardzo pomocne jest załączenie pliku 'poprzednia sesja.ini' Znaleźć go możesz w katalogu \nLite\Presets.
Jestem w tym totalnie zielony , ostatnio postanowiłem zmodyfikować windowsa dla własnych potrzeb . Ściągnąłem Nlite i odpalilem system . Do tej pory myslalem , ze prawie wszystko robi się owym Nlite , jednak ku memu zdziwieniu Nlite ma tylko podstawowe opcje. Tak więc moje pytania są następujące : 1. Jakimi programami muszę edytować system ? oprocz Nlite rzecz jasna. 2. Widziałem spisy plików , które "odpowiadają za jakąś czynność" , te pliki czym odtworzyć ? chodzi mi o to : pliki-ktore-mozna-edytowac-t958.html
Najlepiej by było , jakby jakiś uprzejmy użytkownik (albo nie uprzejmy , ktory chce po prostu nabic posta ) powiedział mi jakie programy muszę posiadać by w ogóle zacząć modyfikować windows . Narazie wiem tylko o Nlite i natknąłem się na ResHacker.
Dołączył(a): 2 sie 2009, 14:06 Posty: 1320 Zdjęcia: 27 Lokalizacja: Szczecin Płeć: Punkty reputacji: 30
Jak nie znalazłeś w FAQ to jest cały dział o modyfikacji.. w miarę wszystko jasno opisane.... Każda czynność, jakiś szczegół.. tutoriale... wszystko jest... tylko trzeba poświecić czas na szukanie i poczytanie...
A żeby wyłozyc wszystko na tacy to troche jest tego...
szukałem w dziale o Modyfikowaniu Windows XP , ale tam tego jest tyle , ze i tak nic nie kojarze . Patrzyłem i załóżmy jest temat o modyfikowaniu bootscreena - no ok zobacze , i teraz pojawia się problem bo autor w odpowiedzi otrzymuje np . lokalizacje pliku odpowiadajacego za bootscreena ...no super , tyle ze ja nie wiem jakim programem to odpalic , czy zrobic to po modyfikacji Nlitem , moze przed itp.... . Ja nie chce wszystkiego na tacy , ustaw SilenS poziom Hard a moze sobie poradzę , tyle ze ja tego działu o modyfikacji nie ograniam i nie wiem gdzie co tam jest upchane