Witaj

Zbiórka na utrzymanie serwera oraz Domeny!

ZOBACZ

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie 
Teraz jest 12 mar 2010, 03:46

Strefa czasowa: UTC + 1

Regulamin działu

Pamiętaj, że w celach znalezienia przyczyny błędnego działania Twojej przeróbki bardzo pomocne jest załączenie pliku 'poprzednia sesja.ini'
Znaleźć go możesz w katalogu \nLite\Presets.

Utwórz nowy temat Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nlite i inne pytania
PostNapisane: 7 lut 2010, 22:24 
Stały uczestnik
Stały uczestnik

Punkty reputacji: 1
Witam wszystkich

:hello:

Jestem w tym totalnie zielony , ostatnio postanowiłem zmodyfikować windowsa dla własnych potrzeb . Ściągnąłem Nlite i odpalilem system . Do tej pory myslalem , ze prawie wszystko robi się owym Nlite , jednak ku memu zdziwieniu Nlite ma tylko podstawowe opcje. Tak więc moje pytania są następujące :
1. Jakimi programami muszę edytować system ? oprocz Nlite rzecz jasna.
2. Widziałem spisy plików , które "odpowiadają za jakąś czynność" , te pliki czym odtworzyć ? chodzi mi o to : pliki-ktore-mozna-edytowac-t958.html

Najlepiej by było , jakby jakiś uprzejmy użytkownik (albo nie uprzejmy , ktory chce po prostu nabic posta :D ) powiedział mi jakie programy muszę posiadać by w ogóle zacząć modyfikować windows . Narazie wiem tylko o Nlite i natknąłem się na ResHacker.

Aha , czym wrzucać addony i tweaki do systemu ?

Obrazek

Zobacz profil Wyślij e-mail Galeria Blog użytkownika 
 Tytuł: Re: Nlite i inne pytania
PostNapisane: 7 lut 2010, 22:29 
Moderator
Moderator

Zdjęcia: 16
Punkty reputacji: 22
:dot:

Jak nie znalazłeś w FAQ to jest cały dział o modyfikacji.. w miarę wszystko jasno opisane.... Każda czynność, jakiś szczegół.. tutoriale... wszystko jest... tylko trzeba poświecić czas na szukanie i poczytanie...

A żeby wyłozyc wszystko na tacy to troche jest tego...

ObrazekObrazek

PostNapisane: 7 lut 2010, 22:36 
Stały uczestnik
Stały uczestnik

Punkty reputacji: 1