Przeszukaj Forum
Ładowanie


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]



Regulamin Forum
I. Regulamin toczenia dyskusji na forum
Treść

II. Regulamin systemu reputacji na forum
Treść

III. Regulamin Shoutbox'a (czatu)
Treść

IV. Regulamin Galerii
Treść

V. Informacje dodatkowe
Treść

 

I. Regulamin toczenia dyskusji na forum

» Treść

I. Regulamin toczenia dyskusji na forum

1. Na forum nie przeklinamy, jeżeli jednak musimy użyć wulgaryzmu musimy go ocenzurować, np: znakami ***

2. Nie obrażamy innych forumowiczów oraz nie prowokujemy ich do kłótni.

3. Na forum nie udostępniamy plików które nie są naszą własnością, powszechnie objętych prawami autorskimi, nie podajemy bezpośrednich linków do stron warezowych, zawierających cracki i seriale. Adresy stron będą usuwane, a użytkownik zostanie ukarany. Karane będą również publiczne prośby o nielegalne oprogramowanie, cracki itp.

Zasady umieszczania linków do modyfikacji - CZYTAJ!

4. Wątki umieszczamy w odpowiednich dla nich działach, temat założony w złym dziale zostanie przeniesiony.

5. Staramy się dobrze sprecyzować tytuł tematu. Nie nadużywamy pytajników czy wykrzykników. Wątki typu ?Pomocy!!!!!!!!!!?
"problem w windowsem!" lub ?Wejdźcie tutaj!!!!!? Będą przenoszone do kosza.

6. Przed założeniem tematu używamy opcji szukaj.

7. Przed zadaniem pytania koniecznie czytamy FAQ, znajdziemy tam odpowiedzi na wiele pytań dla początkujących.

8. Staramy się pisać "czytelnie" i "zrozumiale" dla innych. Nagminne popełnianie błędów w pisowni będzie również "nagradzane".

9. Nie spamujemy, bezsensownie nabijając posty, czyt. nie offtopujemy, ale też nie piszemy postów nic nie wnoszących do tematu typu: "podpisuję się pod zdaniem kolegi". Także zwracamy uwagę na datę poprzedniej wypowiedzi w temacie, żeby nie 'odkopywać' niepotrzebnie starych wątków. Pisanie kolejnych postów po sobie - w tym samym temacie przez tego samego autora (tzw. 'podwójne posty') jest zablokowane na 2 godziny.

10. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do usuwania ogłoszeń sprzedaży, które ich zdaniem są nieuczciwe/niepoważne. To samo tyczy się tematów z prośbą o złożenie zestawów (niektóre mogą zostać usunięte BEZ PODANIA przyczyny).

11. Łączna wysokość sygnaturki, z wszystkimi obrazkami oraz tekstem nie może przekraczać 120 pikseli, a szerokość 500 pikseli. Objętość nie może przekraczać 60kb, a awataru 40kb. Nieregulaminowe sygnaturki i awatary będą usuwane.

12. Przestrzegamy zasad ortograficznych, aby tekst napisany nie raził w oczy i nie było problemów z jego zrozumieniem. W tym celu korzystamy z funkcji sprawdzania pisowni wbudowanej w naszą przeglądarkę. Użytkownik, który nie ma jej włączonej, zostanie nagrodzony ostrzeżeniem.

13. O łamaniu powyższych punktów regulaminu zawiadamiamy moderację używając przycisku "Zgłoś ten post" widocznego w każdym poście.

14. Każde pytanie o download którejkolwiek wersji WindowsMX będzie nagradzane upomnieniem.

15. Każde pytanie o sterownik realteka/problem z dźwiękiem, który został już SZCZEGÓŁOWO opisany na forum będzie również nagradzane upomnieniem

Góra


II. Regulamin systemu reputacji na forum

» Treść

II. Regulamin systemu reputacji na forum

1. Każdy zarejestrowany użytkownik ma prawo przyznać lub odjąć punkty reputacji danemu użytkownikowi jeden raz w ciągu 12 godzin

2. Punkty reputacji nie są przyznawane za udzielanie się w działach "Kozetka", "Sondy", oraz "Humor"

3. Każdy przyznany lub odjęty punkt może być opisany komentarzem

4. By móc przyznawać punkty reputacji przyznający musi posiadać minimum 10 postów

5. Jakiekolwiek napotkane przez moderację przypadki "nabijania" punktów reputacji, lub złośliwego, nieuzasadnionego odejmowania ich skutkować będzie zerowaniem licznika punktów u osoby łamiącej ten przepis.

6. Każda próba manipulacji typu publiczne prośby o 'plusy' - np. w podpisie lub w postach będą nagradzane ostrzeżeniami

Góra


III. Regulamin Shoutbox'a (czatu)

» Treść

III. Regulamin Shoutbox'a (czatu)


1. Czat przede wszystkim nie służy do rozwiązywania problemów. Do tego służy forum.

2. Każdy użytkownik nadużywający swojego głosu na czacie zostanie ostrzeżony.

3. Zabrania się, podobnie jak i na forach, używania słów powszechnie uznanych za wulgarne oraz umieszczania odnośników do treści pornograficznych, niecenzuralnych, obscenicznych (rotten itp).

4. Moderacja jest upoważniona do usuwania wiadomości z czatu bez uprzedzenia.

5. Użytkownicy notorycznie łamiący regulamin czatu mogą zostać pozbawieni dostępu do tej części forum na stałe.

Góra


IV. Regulamin Galerii

» Treść

IV. Regulamin Galerii


1. Zdjęcia należy umieszczać zawsze w stosownym albumie, którego kategoria zgadza się treścią grafiki.

2. Obowiązuje umiar w wysyłaniu zdjęć. Żadnemu użytkownikowi nie narzucamy limitu liczbowego, ale wymaga się aby czyjaś aktywność w galerii nie była przerostem formy nad treścią.

3. Zakazane jest umieszczanie materiałów powszechnie uznanych za wulgarne oraz umieszczania odnośników do treści pornograficznych, niecenzuralnych, obscenicznych (rotten itp).

4. Moderacja jest upoważniona do usuwania materiałów łamiących regulamin galerii bądź forum lub występujących już w Galerii.

Góra


V. Informacje dodatkowe

» Treść

V. Informacje dodatkowe


1. Czas trwania ostrzeżenia: 14 dni

2. Liczba ostrzeżeń po której nastąpi automatyczny ban : 3

3. Czas po którym wygaśnie automatyczny ban: 5 dni

4. Zabronione jest blokowanie reklam na stronie windowsmx.pl

5. Wszelkie zapytania o linki/zgłoszenia o wygasłych moga być zamieszczone tylko w dziale Zapytania o linki

Góra


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


cron


Oficjalne forum projektu WindowsMX •  Modyfikacje oraz tworzenie instalacji nienadzorowanych. •  Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Zgodność z W3C